-
1. Data: 2008-11-25 13:44:16
Temat: Sprzedaż wysyłkowa - zwrot kosztów (uszkodzony sprzęt)
Od: "atman" <a...@...pl>
Witam,
zakupiłem przez internet urządzenie. Przez pomyłkę sprzedawca wysłał zły
model i musiałem odesłać. Wysłał teraz dobry, lecz uszkodzony. Znowu muszę
odsyłać, żeby otrzymać sprawny sprzęt.
Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek? W końcu to wszystko jego
błędy.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
-
2. Data: 2008-11-25 18:48:59
Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa - zwrot kosztów (uszkodzony sprzęt)
Od: "Daniel" <w...@w...pl>
> Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek?
Jeżeli pytasz o podatki to oczywiście wrzucasz w koszty, odpisujesz VAT itp
-
3. Data: 2008-11-25 20:44:30
Temat: Re: Sprzedaż wysyłkowa - zwrot kosztów (uszkodzony sprzęt)
Od: "atman" <a...@...pl>
Użytkownik "Daniel" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
news:gghi0e$d0o$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> Mam prawo domagać się zwrotu kosztu przesyłek?
>
> Jeżeli pytasz o podatki to oczywiście wrzucasz w koszty, odpisujesz VAT
> itp
>
Ano tak się omyłkowo zlożyło, że poleciało na .podatki, zamiast .prawo.
Wysłałem tam jeszcze raz. Chodzi mi o zwyczajnąinterpretację prawną - czy
mam prawo domagać się zwrotu za wysyłki.