eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedaż "wyposażenia" firmy › Sprzedaż "wyposażenia" firmy
  • Data: 2004-10-18 14:17:42
    Temat: Sprzedaż "wyposażenia" firmy
    Od: "druciak" <t...@x...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam,
    mam takie pytanie: jak zaksięgować i "zapapierkować"
    sprzedaż sprzętu, który kupiłem jako potrzebne do prowadzenia
    działalności, np. komputer, części komputerowe, biurko, czy też
    cokolwiek innego (np. artykuły biurowe). Rzeczy te zaliczyłem
    oczywiście w koszty prowadzenia działalności. No i teraz chciałbym
    je sprzedać komukolwiek. Jeżeli artykuł nie jest ŚT, to dopisuję
    do KPiR np. sprzedaż bezrachunkowa, doliczając VAT (np. 22%) ?
    W przypadku ŚT rozumiem wykreślam z ewidencji jako powód
    podając "sprzedaż", dodatkowo jeżeli był on niezamortyzowany
    dodając sobie w koszty jego niezamortyzowaną część ?
    Mam różne graty, które można by sprzedać np. za pomocą Allegro,
    tylko nie dokońca wiem jak to zrobić poprawnie...
    Pozdrawiam,
    --
    K.G.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1