  • Data: 2003-01-11 15:11:14
    Temat: Sprzedaż samochodu, ktory jest srodkiem trwalym
    Od: "dywaner" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam w dzialalnosci samochod osobowy, ktory jeszcze sie do konca nie
    zamortyzowal.
    Chce sprzedac ten samochod. I tu sie pojawia problem - mam sprzeczne
    interpretacje
    Powinieniem:
    a) wystawic fakture VAT ze stawka VAT zwolniony (jaki dokladnie powinien byc
    zapis na fakturze) - problem jest w tym ze "Nie można wystawić faktury ze
    stawką zwolnioną, bo ta usługa nie mieści się w katalogu usług, którym
    przysługuje zwolnienie z VAT" - tak brzmi jedna z interpretacji
    b) sprzedać na umowe kupna sprzedazy (ale kto jest sprzedawca - ja (os
    prywatna) czy dzialalnosc gospodarcza?)

    co powinienem zrobić? Z góry dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam,
    Krzysiek