    From: Konrad L <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Sprzedaż samochodu ciężarowego z poza DG.
    Date: Fri, 12 Nov 2010 12:35:13 +0100

    Witam

    Prowadze DG zalozona niedawno, ale jeszcze z czasow przed DG posiadam
    samochód kombi z kratka (ciezarowy w dowodzie rej.). Samochodu nie
    wciagalem do DG ponieważ planowalem go sprzedac w niedlugim czasie po
    rozpoczeciu DG. Jednak ostatnio troche mi sie pozmienialo i planowalem
    pojezdzic nim gdzies do lutego/marca.

    ...a teraz do sedna - kolega podpowiedzial mi zeby go jednak sprzedac
    teraz, poniewaz moze miec wieksze "wziecie" bo ktos sobie jeszcze vat od
    niego odliczy do konca roku.
    Teraz pytanie do was... Czy kolega ma racje? bo mi sie wydaje ze nabywca
    nie bedzie mial z tego samochodu żadnej korzyści w stosunku do zwyklej
    osobowki biorąc pod uwagę ze sprzedawałbym ta "ciezarowke" jako osoba
    prywatna, bez faktury i poza DG.

    Jak cos pokręciłem to prosze o sprostowanie, bo te wszystkie sprawy
    podatkowe to dla mnie KOSMOS... :(