  • 31. Data: 2006-02-05 14:56:42
    Temat: Re: Sprzedaż na Allegro, a teraz klopot - decyzja. Co teraz?
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    Hehe, a kto powiedzial, ze mnie nie stac. Oficjalnie i na papierach mnie nie
    stac, bo nie chce im oddawac pieniedzy. Dochodowy albo grzywne za nielegalne
    prowadzenie dzialalnosci bym chetnie zaplacil - bo to jest dla mnie logiczne
    i zrozumiale.

    Ale podatku VAT im nie zaplace i na pewno tego ode mnie nie wyciagna. Poza
    tym dzisiaj im wplace to, beda wiedzieli ze mam kase to o nastepne beda
    wolac.

    Ja tez do zycia uzywam pieniazkow. Pieniazki wplywaja na konto. No ale teraz
    konta puste to zakonczenia tej sprawy :)) Niestety bede musial uzywac
    czyjegos konta.

  • 32. Data: 2006-02-05 15:09:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@m...mm> napisal(a):
> [...]
    > tym dzisiaj im wplace to, beda wiedzieli ze mam kase to o nastepne beda

    Się znalazł kozak. Wyciągną, chyba że wyjedziesz daleko i nigdy nie wrócisz.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl

  • 33. Data: 2006-02-05 15:33:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    MiSSieK wrote:

    > Ale podatku VAT im nie zaplace i na pewno tego ode mnie nie wyciagna.

    Obudź się. Już dzień.

  • 34. Data: 2006-02-05 16:09:38
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    > Obudź się. Już dzień.

    u mnie wieczor :)

  • 35. Data: 2006-02-05 17:03:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Samotnik wrote:

    > Się znalazł kozak. Wyciągną, chyba że wyjedziesz daleko i nigdy nie wrócisz.

    Cóż, mozna powiedziec, że cfaniak. Osoba ktora legalnie handule placi
    podatki, placi ZUS i przez takich cfaniaczków jest malokonkurencyjna na
    rynku - bo wiadomo klient patrzy glownie na cene.

    I wlasnie tez dlatego na Allegro sprzdajacy na siebie kabluja do US. Bo
    to nie jest fajne, gdy placisz wszystko, a jakis "kolo" wystawia towar
    taki jak twoj w konkurencyjnej cenie, a ty ni emozesz sprzedac swojego i
    uczciwie zarobic. I dlatego w tym kraju jest jak jest - uczciwy biznes
    sie nei rozwija, tak jakby mogl, bo Polak zawsze cfaniakiem byl i
    basta...

    Coz, Misiek, nie popieram tego co robisz, bo to jest zlodziejstwo. I
    kara powinna cie dosiegnac.

    Pozdr
    ja

    ________________
    Polska krajem absurdu. Poczytaj o absurdach we wspolczesnym swiecie.
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 36. Data: 2006-02-05 17:56:09
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Coz, Misiek, nie popieram tego co robisz, bo to jest zlodziejstwo. I
    > kara powinna cie dosiegnac.

    A ja bardziej potepiam bezgraniczna glupote Miska, ktory sam sie koncertowo
    wkopal przed USem pokazujac faktury za telefony :) - jak to kupowal po kolei
    zeby sprzedac. Gdyby nie byl idiota, to by powiedzial, ze prowadzil zapiski
    i ze na drugi dzien przyniesie :)
    Kupil by fioletowa ewidencje V-7 od Michalczyka i Prokopa w papierniczym,
    porobil zapisy roznymi dlugopisami i powiedzial - rznac glupa -"ze sobie w
    takim zeszyciku zapisywal dla orientacji ile sprzedal".
    Kopara by zaraz kontrolujacym opadla - a tak pewnie mieli neizly uwab z
    klienta :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 37. Data: 2006-02-05 18:31:42
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    przedstawilem im faktury bo myslalem ze dochodowy mi nalicza
    w zyciu sie nie spodziewalem ze wymysla sobie jakis VAT

    dochodowy by ode mnie dostali
    Vat'u nie dostana

  • 38. Data: 2006-02-05 18:36:06
    Od: "MiSSieK" <m...@m...mm>

    dwa razy tego samego bledu nie popelnie :)))

  • 39. Data: 2006-02-05 19:02:15
    Od: tarcamion <tarcamion_nie_lubie_spamy@bardzo_gazeta.pl>

    MiSSieK napisał(a):
> [...]
    > konta puste to zakonczenia tej sprawy :)) Niestety bede musial uzywac

    Przez takich palantów jak ty w Polsce jest jak jest. Powinni takich
    oszustów tępić, a ciebie ścigać i ścigać.
    Ktoś się męczy, płaci podatki, a taki mu będzie niemal dumping stosował.

  • 40. Data: 2006-02-05 19:23:01
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > przedstawilem im faktury bo myslalem ze dochodowy mi nalicza
    > w zyciu sie nie spodziewalem ze wymysla sobie jakis VAT
    >
    > dochodowy by ode mnie dostali
    > Vat'u nie dostana

    Dostaną, dostaną. Sam im w ząbkach zaniesiesz żeby tylko dali Ci spokój jak Cię
    postraszą odsiadką w przeliczeniu 15 zeta za dzień odsiadki..