  • Data: 2007-10-02 17:01:59
    Temat: Sprzedaż domu i VAT
    Od: Tomek <h...@n...lubi.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Mam małe zamieszanie w związku ze sprzedażą nieruchomości, bo dwie osoby
    mówią coś innego :)

    Jest sobie dom (właściwie udział w nim - 50%), na działeczce.
    Nabyty w spadku w 2003 roku. I chcę swoją część sprzedać.
    Moja część była i nadal jest wynajmowana (jeśli to coś zmieni).

    Jeden agent nieruchomości mówi coś o podatku VAT przy sprzedaży. Czy ma
    rację? Skąd wziął się VAT skoro jestem osobą fizyczną i sprzedaję ten
    dom prywatnie?

    Od innej osoby usłyszałem, że płaci się podatek 10% od sprzedaży
    nieruchomości, takie informacje wyszperałem też w Internecie.

    To jak to w końcu jest?

    pozdrowienia

    Tomek