  • 1. Data: 2004-11-29 14:05:34
    Temat: Sprzedaz auta bedacego wspolwlasnoscia i srodkiem trwalym
    Od: "Krystek" <fcku2WYWAL)@o2.pl>

    Kupilem auto osobowe wspolnie z ojcem. Po jakims czasie wprowadzilem je
    aneksem do spolki cywilnej (moja + kolegi). W dowodzie rejestracyjnym
    jestem ja i ojciec. Auto sprzedaje. Jak to prawidlowo wykonac?

    Jesli wystawie tylko fakture VAT ze spolki, to nie przeniose czesci
    wlasnosci nalezacej do ojca i nabywca nie zarejestruje auta.

    Jesli podpisze tylko umowe kupna-sprzedazy miedzy mna i ojcem a
    kupujacym, to nie przeniose czesci wlasnosci nalezacej do spolki (tego
    urzad komunikacji wiedziec nie bedzie i zarejestruje auto nabywcy), ale
    ja nie pozbede sie auta ze srodkow trwalych.

    Jak to zrobic, zeby bylo poprawnie i nie rodzilo dodatkowych zbednych
    kosztow?

    Krystek