  • Data: 2010-11-19 13:53:51
    Temat: Sprzedaz auta bedacego w ST (umowa?)
    Od: Przemek <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam auto kiedys przekazane na ST i amortyzowalem je >6m. Teraz
    sprzedaje
    Zwykla umowa kupna sprzedazy?
    W DR jestem ja prywatnie, prowadze DG niezwiazana z handlem autami,
    jestem platnikiem VAT, auto kupilem 100 lat temu jako uzywane
    prywatnie (nie prowadzielm wtedy DG)
    Normalnie poza umowa trzeba spisac PCC1A???? i kupiec placi (jezeli
    tak sie umowimy) podatek (tak jakby od prywatnje osoby kupowal?)
    Pozdrawiam,
    Przemek