  • 1. Data: 2006-03-28 21:16:34
    Temat: Sprzedaz auta
    Od: "Andyk" <a...@w...pl>

    Witam
    Kupilem auto w I 2002r jako ciezarowe, wprowadzono jako srodek trwaly.
    Podatek wat odebralem po 2 miesiacach od zakupu. Nie wiem czy do konca sie
    zamortyzowalo Od prawie 3 lat jednoosobowa firma jest zawieszona. Teraz
    chcialbym auto sprzedac, bez ponoszenia kosztow.
    czy to prawda ze zgodnie z prawem moge sprzedac auto dopiero po 5 latach,
    wtedy nie musze pokazywac faktur i nie zaplace podatku.
    W jaki sposob wybrnac mam z sytuacji ?
    Podejrzewam ze sprzedajac auto, nawet po zanizonej cenie musze VAT
    zaplacic.
    - czy moge mocno zanizyc cene auta, lub w ogole nie wystawic faktury i
    sprzdac je inaczej ?

    Z gory dziekuje za pomoc/wskazowki

    Yeti

  • 2. Data: 2006-03-29 06:14:05
    Temat: Re: Sprzedaz auta
    Od: Robert Steward <e...@l...teno.rw>

    Andyk napisał(a):
    > Witam
    > Kupilem auto w I 2002r jako ciezarowe, wprowadzono jako srodek trwaly.

    [cut]

    > - czy moge mocno zanizyc cene auta, lub w ogole nie wystawic faktury i
    > sprzdac je inaczej ?
    >
    > Z gory dziekuje za pomoc/wskazowki
    >
    > Yeti

    http://biznespartner.pl/index.php?id=540&tx_newsflex