  • Data: 2006-01-10 18:15:19
    Temat: Sprzedawca nie wystawił faktury i szlus
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zakupiono wysyłkowo materiały dla działalności gospodarczej. Sprzedawca
    nie wystawił faktury. Obecnie tłumaczy się, ze nie wiedział, że ma
    wystawić (mam mu za potwierdzeniem odbioru żądanie wystawiania faktur
    dostarczać, czy co?) i twierdzi, że już nie wystawi, bo sprzedaż miała
    miejsce w grudniu. No niby ma rację, tylko co teraz? Podałęm w
    zamówieniu NIP i firmę. Do poprzedniego zamówienia otrzymałęm fakturę.

    Co tu z tym zrobić? Oczywiście paragonu fiskalnego również nie
    otrzymałem, no ale może nie ma obowiązku ewidencjonowania kasą.
    --
    Samotnik