  • Data: 2006-01-10 19:37:28
    Temat: Re: Sprzedawca nie wystawił faktury i szlus
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net> szukaj wiadomości tego autora

    Ordynacja podatkowa mowi o 3 miesiecznym okresie obowiązku wystawiania
    rachunku - wg mnie w tym przypadku faktury - art 87 pkt 4 ordynacji....

    > Oczywiście powiadomiłbym sprzedawcę o chęci otrzymania faktury w
    > ustawowym 7-dniowym terminie, ale ja odebrałęm przesyłkę dopiero teraz,
    > dwa tygodnie po (deklarowanej przez sprzedawcę) dacie sprzedaży.

    ...A zgodnie z pkt 3 tegoż artykułu sprzedawca ma obowiazek wystawic to w
    ciągu 7 dni od momentu zgłoszenia żądania, nawet jeżeli żądanie wystawienia
    rachunku zostało zgłoszone po wydaniu towaru.

    --
    Jacek Rakowski
    www.goldap.info