eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania) › Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
  • Data: 2004-01-25 15:21:03
    Temat: Sprzedarz licencji na oprogramowanie (twórca oprogramowania)
    Od: Arkadiusz Zychewicz <a...@d...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sytuacja jest taka:
    Napisałem program i znalazłem firmę która chcę go sprzedawać wraz z
    nowymi kompami (tak do zestawu).

    Chcę by za kopię programu wpadało mi ok 20zł(ewentualnie kilęt tyle by
    płacił)

    Mam takie ptania:
    Jak mogę się rozliczyć z US jako twórca oprogramowania z tych
    ewentualncy 20zł od kopii?

    czytałem o karcie podatkowej czy może być to to?