    From: "barysza" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Spółka komandytowa a ZUS
    Date: Mon, 28 Jun 2004 15:07:19 +0200

    Może ktoś ma wiedzę na ten temat. Poniżej przytaczam fragment dyskusji na
    ten temat

    pozdrawiam
    barysza

    > Czyli najprostsz? form? jak? muszę zastosować to powołanie spólki z o.o. ?
    > Czy jest może jakie? inne wyj?cie ?

    Nie znam się na ZUSie, ale podsunę pomysł do zweryfikowania przez tych co
    się znają (może Maddy) - przypuszczam że możesz założyć spółkę komandytową i
    zostać w niej komendytariuszem (problemem będzie znalezienie
    komplementariusza - nieograniczona odpowiedzialność). Jako że sprawy spółki
    komandytowej prowadzi jedynie komplementariusz wydaje mi się że jako
    komandytariusz mogłabyś nie płaciłabyś ZUSu...

    Czy ktoś potwierdzi?

    Pozdr,
    MooSHEL