  • 11. Data: 2010-12-31 12:33:27
    Temat: Re: Spadek z USA
    Od: tomek <t...@o...pl>

    On 31.12.2010 11:47, neoniusz wrote:

    > Troche aut juz z USA przywiozlem i uwierz, wiem o czym pisze. A
    > podrzucac do diagnosty to sobie mozesz co i kiedy chcesz.

    O ile witek jest czasami zbyt przewrażliwiony odnośnie żywotności
    martwych przepisów, o tyle to jest grupa o prawie a nie o
    out-of-body-experience. OOBE - ponieważ w Polsce da się przejść badania
    autem bez kół, a jak ktoś złapie za rękę (z kopertą) to wtedy mamy: "to
    nie moja ręka"

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2010-12-31 14:50:03
    Od: PeterSZ <p...@s...info>

    W dniu 2010-12-30 23:02, witek pisze:
    > 2. płaci podatek dochodowy w USA, co bedzie wymagało trochę zachodu bo
    > bedzie musiała sobie wyrobić całą ichniejszą "infrastrukture" podatkową.

    Z tego wynika, że nie płaci:
    http://ucnj.org/wp-content/uploads/2010/07/taxscale.
    pdf
    czy ja czegoś nie rozumiem?

    P.

  • 13. Data: 2010-12-31 15:56:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/31/2010 4:47 AM, neoniusz wrote:

    > Troche aut juz z USA przywiozlem
    z czego wiekszosc zapewne sciagnales przez ftp.

    i uwierz, wiem o czym pisze. A
    > podrzucac do diagnosty to sobie mozesz co i kiedy chcesz.

    jak masz znajomego diagnoste to popatrzy w sufit i postwi pieczątkę
    gdzie trzeba.

    jak natomiast bedziesz te same badania musiał zrobić bo został ci
    zatrzymany dowod rejestracyjny to sam sie przekonasz, ze diagnosta nie
    bedzie juz taki skory do patrzenia w sufit.

    TO, ze wiele samochodow przechodzi mimo, ze nie powinno wcale nie
    stanowi prawa.

    co z tego, ze np. reflektor czy opona jest taka sama jak ta którą kupisz
    w sklepie.
    Ma miec homologację, a ta kupiona w USA jej po prostu nie ma.
    Trafisz na kogoś kto bedzie ci chcial dokopac to ci dokopie.

  • 14. Data: 2010-12-31 16:09:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/31/2010 8:50 AM, PeterSZ wrote:

    > Z tego wynika, że nie płaci:
    > http://ucnj.org/wp-content/uploads/2010/07/taxscale.
    pdf
    > czy ja czegoś nie rozumiem?

    nie wiem, z czego wyjąłeś tą tabelke, czy to jest podatek stanowy czy
    federalny.
    Oczywiscie, ze zwolnienia są (co do kwoty), co nie oznacza zwolnienia z
    papierkologii.

  • 15. Data: 2011-01-01 20:19:10
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > A to to juz calkiem zmysliles.

    Takie małe spostrzeżenie: nie wiem jak jest w USA, ale w Australii i Nowej
    Zelandii można mieć inną oponę na każdym kole. I jest to praktyka stosowana.
    Przynajmniej ja tak miałem w autach z wypożyczalni. W Polsce nie można.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl