  • Data: 2005-06-17 10:17:21
    Temat: Spadek, sprzedaz nieruchomości
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jestem właścicielem nieruchomości , którą otrzymałem w drodze
    przeprowadzonego postępowania spadkowego w lutym 2005 minęło 5 lat od
    momentu śmierci spadkodawcy, postepowanie spadkowew ciągneło się rok ale to
    nie ma znaczenia,
    Chcę sprzedać nieruchomość, ale nie chce płacić 10% podaktu. Stąd też moje
    pytanie.
    czy okres 5 lat od daty nabycia liczy się do końca roku podatkowego czy 5
    lat od momentu śmierci testora.

    Dzieki za odpowiedzi
    Wojciech