  • 1. Data: 2006-02-07 21:04:05
    Temat: Składki ZUS
    Od: "Monti" <m...@p...onet.pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą, i na tę działalność mam ksiazeczke
    ubezpieczeniowa z ZUSu. W ksiązeczce tej wpisana tez jest moja zona (byla
    bezrobotna). Teraz zona pracuje i skladki ubezpieczeniowe opalca jej
    pracodawca i oczywiscie ma wlasna ksiazeczke ubezpieczeniowa. Czy musze
    informowac ZUS o tym ze zona ma wlasne ubezpieczenie? W sumie i tak sam nic
    wiecej nie pace, tyle ze zona mogla kozystac z mego ubezpieczenia.