-
1. Data: 2006-02-07 19:07:21
Temat: Koniec działalności a koszty
Od: "Mr.BLUE" <M...@b...pl>
Witam...
Właśnie w zeszłym roku w marcu zamknąłem swoją działalność gospodarczą
ale w maju musiałem ponieść jeszcze koszty z tym związane a mianowicie
z firmą z którą współpracowałem musiałem zapłacić za uszkodzenie środka
trwałego ( samochodu ) nie małą sumkę.
Natomiast w czerwcu podjąłem pracę na podstawie umowy o pracę i pracowałem
do końca roku.
Czy koszty poniesione z tytułu uszkodzenia samochodu mogę sobie jakoś
odliczyć ?? czy w ogóle można coś z tym zrobić ??
Pozdrawiam, Mr.BLUE
----------------------------------------------------
--------
"Zbyt ciasny sweter zapiera dech mężczyźnie,
zwłaszcza jeśli nosi go kobieta."
Reinhold G. Stecher
-
2. Data: 2006-02-08 23:23:32
Temat: Re: Koniec działalności a koszty
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Tue, 7 Feb 2006, Mr.BLUE wrote:
> Witam...
> Właśnie w zeszłym roku w marcu zamknąłem swoją działalność gospodarczą
> ale w maju musiałem ponieść jeszcze koszty z tym związane a mianowicie
> z firmą z którą współpracowałem musiałem zapłacić za uszkodzenie środka
> trwałego ( samochodu ) nie małą sumkę.
> Natomiast w czerwcu podjąłem pracę na podstawie umowy o pracę i pracowałem
> do końca roku.
Praca nie ma IMO nic do rzeczy.
> Czy koszty poniesione z tytułu uszkodzenia samochodu mogę sobie jakoś
> odliczyć ?? czy w ogóle można coś z tym zrobić ??
A dlaczego nie ??
Były "związane z uzyskaniem przychodu" ? - były.
Poproszę o krytykę takiego postawienia sprawy :)
--
pozdrowienia, Gotfryd
(KPiR, VAT, memoriał, ZUS)