  • 11. Data: 2008-05-22 11:53:27
    Temat: Re: Skad Urzad Skarbowy zna moje dochody?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 21 May 2008 16:25:50 -0700 (PDT), bejo
    <b...@s...agh.edu.pl> wrote:

    >Zastanawia mnie fakt czy moge jakos udowodnic to, ze ta kasa byla
    >dzielona na 2 osoby bo wlascicielem witryny www, z ktorej pochodzik
    >przychod jestem ja i moj kumpel? Czy w ogole US to obchodzi czy jest
    >tak, ze skoro nie bylo oficjlanie zalozonej spolki to dla nich
    >istnieje tylko ja i koniec?
    Us to obchodzi. Im wiecej im zaczniesz tlumaczyc jak to bylo tym
    bardziej mozesz pograzyc siebie i kolege. Wyjdzie na to ze
    prowadziliscie spolke bez rejestracji, bez deklaracji podatkowych, bez
    placenia ZUS-u... Lepiej wez wszystko na siebie, pros o lagodny wymiar
    kary ;) i zaplac co bedzie do zaplacenia.

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 12. Data: 2008-05-22 15:44:30
    Od: bejo <b...@s...agh.edu.pl>

    On 22 Maj, 13:53, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

> [...]
    > placenia ZUS-u... Lepiej wez wszystko na siebie, pros o lagodny wymiar
    > kary ;) i zaplac co bedzie do zaplacenia.

    Tak bede musial zrobic. Zastanawiam sie jakie dokumenty moge im (US)
    przyniesc, bo w sumie jedyne co mam to historia mojego konta
    bankowego, mysliscie, ze to wystarczy? I czy ma to byc z roku 2004
    kalendarzowego czy fiskalnego? Kiedy zaczyna sie i konczy rok fiskalny
    w Polsce? (to jest o tyle wazne, ze jesli nie jest to styczen to w
    roku fiskalnym na pewno nie przekroczylem tych magicznych 3kPLN, wiec
    to tez moglo by mnie "ratowac")

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo

  • 13. Data: 2008-05-22 16:58:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bejo wrote:

> [...]
    > w Polsce? (to jest o tyle wazne, ze jesli nie jest to styczen to w
    > roku fiskalnym na pewno nie przekroczylem tych magicznych 3kPLN, wiec

    sami ci powiedzą co przynieść.
    Oni z IRS już mają ile zarobiłeś, ale tego ci nie powiedzą.
    Najpierw zapytają ile zarobiłeś, jak się zgodzi z tym co mają, to pewnie
    nic nie bedą chcieli
    jak będzie mniej to znaczy że skłamałeś, jak będzie więcej, to poproszą
    o przyniesienie dowodów na to czego nie wiedzą.
    Na pewno będziesz musiał im pokazać rozliczenie z podatku z USA,
    kontrolują rok podatkowy, wiec interesować ich będą wyciągi z 2004 roku,
    od stycznia do grudnia.

  • 14. Data: 2008-05-22 18:01:11
    Od: Jacek Soltysik <j...@w...pl>

    cef pisze:

    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    > wiadomości news:g125b2$4m7$1@news.onet.pl...

    > Bardzo proszę o informację:
    > gdzie w przepisach jest zwolnienie od składania
    > deklaracji od osiągniętych w danym roku dochodów.
    > Konkretny paragraf poproszę, bo w art 45 nie znalazłem
    > nic na temat limitu kwotowego.

    nie ma takiego paragrafu, gdyż zeznanie należy złożyć nawet jak sie nie
    przekroczyło kwoty wolnej od podatku.

  • 15. Data: 2008-05-22 22:54:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 22 May 2008, bejo wrote:

    > Kiedy zaczyna sie i konczy rok fiskalny
    > w Polsce?

    Dla OF pokrywa się z kalendarzowym.

    pzdr, Gotfryd

  • 16. Data: 2008-05-25 19:11:54
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Wed, 21 May 2008 14:20:03 -0500, witek napisał(a):

    > tak
    > i właśnie w tej chwili wysyła informacje do Polski za rok 2004.
    > Miłego rozliczania podatku z odsetkami.

    Wysyłają wiadomości do polskiego US ot tak sobie, niby z jakiej racji ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Drezno galeria http://tiny.pl/nvbs

  • 17. Data: 2008-05-25 19:24:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Wysyłają wiadomości do polskiego US ot tak sobie, niby z jakiej racji ?

    wysłają od tak sobie.
    pewnie dlatego, że im się nudzi i mają dobry humor.

  • 18. Data: 2008-05-26 09:44:14
    Od: bejo <b...@s...agh.edu.pl>

    On 25 Maj, 21:24, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > wysłają od tak sobie.
    > pewnie dlatego, że im się nudzi i mają dobry humor.

    Ciekaw jestem czy np. w latach 90 tez tak wysylali i czy brytyjski
    fiskus ma podobne praktyki?

    BTW: Moze ktos wie jak dokladniej wygladaja te informacje ktore US
    dostaje od IRS, co na nich jest, a czego nie ma?

    --
    Pozdrawiam,
    Bejo

  • 19. Data: 2008-05-26 20:45:35
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2008, bejo wrote:

    > Ciekaw jestem czy np. w latach 90 tez tak wysylali i czy brytyjski
    > fiskus ma podobne praktyki?

    wKF: brytyjski fiskus to zupełnie inna para kaloszy.
    Kraje UE mają podpisane umowy o wymianie informacji podatkowych AFAIR,
    i standardowo napiszę, że pytaniem w zakresie wysyłania informacji
    o zarobkach "wewnątrzwspólnotowych" nie jest "czy" a wyłącznie
    "kiedy".

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2008-05-27 18:18:11
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Sun, 25 May 2008 14:24:25 -0500, witek napisał(a):

    > wysłają od tak sobie.
    > pewnie dlatego, że im się nudzi i mają dobry humor.

    to oczywiście żart ?