  • 21. Data: 2006-05-07 11:43:18
    Temat: Re: Samochód na firmę
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    > Napisz w którym US są tacy wybitni... :-)

    US - Wrocław ul. Ostrowskiego.

    To znaczy, że mogę wprowadzić w EŚT używany pojazd bez homologacji i
    zainstalowanej kratki na tylnej szybie :).

    Powiedz mi proszę co muszę zrobić, bo w tych urzędach to już każdy mówi co
    innego.

    Mam kupić druk EŚT i tam wpisać samochód ?

    Pozdrawiam
    Michał

  • 22. Data: 2006-05-07 14:13:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Michał <m...@i...pl> w

    > US - Wrocław ul. Ostrowskiego.

    > To znaczy, że mogę wprowadzić w EŚT używany pojazd bez homologacji i
    > zainstalowanej kratki na tylnej szybie :).

    Jak najbardziej.

    > Powiedz mi proszę co muszę zrobić, bo w tych urzędach to już każdy mówi co
    > innego.

    Na /gadanie/ jest wniosek o wydanie pisemnej interpretacji...

    > Mam kupić druk EŚT i tam wpisać samochód ?

    Jeszcze nie masz? Ewidencji wyposażenia i książki kontroli też? To kup
    wszystko za jednym zamachem :D

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 23. Data: 2006-05-07 20:46:03
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Michał napisał(a):

    > US - Wrocław ul. Ostrowskiego.
    >
    > To znaczy, że mogę wprowadzić w EŚT używany pojazd bez homologacji i
    > zainstalowanej kratki na tylnej szybie :).

    A jesteś pewien że nie zadałeś pytania w sposób sugerujący (wystarczy
    cień sugestii, np. użycie słowa "odliczyć" myśląc o kosztach uzyskania
    przychodu) że pytasz o możliwość odliczenia VATu?

    Jak znam "Panie" w USach to jak nie znają odpowiedzi na Twoje pytanie,
    dostajesz odpowiedź na pytanie zbliżone do Twojego tyle że często
    całkiem inne. Takie Radio Erewań. :)

    Swoją drogą powyższe nie dają juz prawa do odliczenia Vat od samochodu,
    reguły mocno się zmieniły więc nawet jak Pani sie zasugerowała to i tak
    ma mocno przeterminowane informacje.

    > Powiedz mi proszę co muszę zrobić, bo w tych urzędach to już każdy mówi co
    > innego.
    >
    > Mam kupić druk EŚT i tam wpisać samochód ?

    No oczywiście.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 24. Data: 2006-05-07 21:50:20
    Od: "Michał" <m...@i...pl>

    > Jeszcze nie masz? Ewidencji wyposażenia i książki kontroli też? To kup
    > wszystko za jednym zamachem :D

    Dzięki za pomoc.
    powiedz mi jeszcze dla wyczerpania tematu zakupu książek :)

    Na razie nabyłem KPiR.

    Muszę kupić jeszcze EŚT oraz ?

  • 25. Data: 2006-05-08 07:13:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 7 May 2006, Michał wrote:

    > Na razie nabyłem KPiR.
    >
    > Muszę kupić jeszcze EŚT oraz ?

    ...to co ci napisał :) i musisz MIEĆ (a nie "kupić"), czyli zdecydowanie
    lepiej mieć kartkę papieru zatytułowaną "Ewidencja Wyposażenia
    Michał X Kowalstwo Artystyczne" niż kwitek ze kupiłeś druk ;)
    (jeśli zrozumiale wyłożyłem co mam na myśli).
    A jak VATman to ES i EZ VAT
    Reszta - "zależy"... zależy czy się "podpada" z powodu czynności
    (PCC, komis), zatrudniena pracowników, podpadania pod Sanepid...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)