  • 1. Data: 2006-05-03 13:59:00
    Temat: DŁUŻNICY
    Od: "grupa" <p...@g...pl>

    prosze o opinie na temat treści strony
    www.prawnik.neostrada.pl
    dziekuje za opinie,
    pozdrawiam
    [AS]

    dotyczy: pomocy dla dluznikow

  • 2. Data: 2006-05-03 15:00:20
    Temat: Re: DŁUŻNICY
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "grupa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:e3ad0a$m7t$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > prosze o opinie na temat treści strony
    > www.prawnik.neostrada.pl
    > dziekuje za opinie,

    No wiesz... - prowadzic jeszcze (na innej domenie) serwis windykacyjny dla
    wierzycieli, odpowiednio polaczyc jedno z drugim i mozna Billa Gatesa
    przescignac :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-05-04 09:12:33
    Od: "Ghosia" <d...@v...pl>

    Na poczatek powiem ze strona bardzo malo przyjemna graficznie (jakby z
    minionej epoki) i zielony zlewa sie z niebieskimi linkami przez co trzeba
    sie dokladnie w monitor wpatrywac. Ponadto sama nazwa domeny tez odpycha -
    jesli kogos nie stac aby za 50 czy 100 PLN zalozyc sobie domene .pl lub
    com.pl to nie sadze aby mial klientow. Nie wspomne o tym ze ja pracuje w
    rozdzielczosci 1024x768 a i tak nie widze calej strony bez przewijania -
    amatorszczyzna moim skromny zdaniem (lecz jest to tylko moje subiektywne
    zdanie )