  • Data: 2006-04-22 07:19:46
    Temat: Sami Swoi okradają klientów
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    kupiłem jakiś czas temu numer samych swoich. Dzwoniłem na BOK i zapytałem o
    możliwość odzyskania numeru w razie utraty. Dostałem informację, że mam
    wypełnić formularz i odesłać i wtedy nie będzie problemu. Wypełniłem,
    wysłałem, następnie umieściłem numer na wizytówkach, ofertach i w innych
    miejscach dostępnych dla moich klientów. Wczoraj skradziono mi telefon. Tym
    razem BOK Samych Swoich odpowiada że mogę ich cmoknąć w dzyndzel, a numeru
    nie oddadzą. W ten sposób straciłem pieniądze na kampanię reklamową oraz
    kontakt z klientami.

    Zostałem oszukany i okradziony przez Samych Swoich. Ostrzegam wszystkich
    przed tą szemraną firmą.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)