  • Data: 2004-04-24 21:25:55
    Temat: SZJ jako wartosc niematrialna i prawna.
    Od: "JT" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich!

    Mam pytanie:
    Firma wdraża system zarządzania jakością (ISO 9001:2000) mniemam iż po
    zakończeniu wdrożenia i uzyskaniu przez firme certyfikatu jakości należy ująć
    to jako wartość niematerialną i prawną - pytanie moje jest następujące - czy
    szkolenia pracowników w zakresie "Aditora Wewnętrznego" mogę wliczyć do
    wartości początkowej? Wszak wraz ze zwolnieniem pracownika ta wartość chyba by
    spadła - nie mam rozeznania w tym temacie, nie jestem też księgowym więc licze
    na wyrozumiałość i pomoc.

    Pozdrawiam
    JT