  • 1. Data: 2003-03-04 10:43:17
    Temat: Rozpoczalem DG, nie mam jeszcze przychodu-jak ominac skladke na ZUS ?
    Od: "Mick" <m...@o...pl>

    Wkrotce rozpoczne dzialalnosc gosp. - spodziewam sie jednak ze na poczatku
    nie bede mial zadnych przychodow - w jaki sposob poradzic sobie ze
    skladkami na ZUS ? Mozna jakos obejsc ten problem ?

    Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz na priva (m...@o...pl)

  • 2. Data: 2003-03-04 11:06:09
    Od: "Biedrona" <b...@o...pl>

    ten problem nurtuje na pewno nie tylko Ciebie
    tak jest z tym zafajdanym ZUS-em
    chcesz się rozwijać a tu Cię hamują

  • 3. Data: 2003-03-04 11:18:06
    Od: Peptulis Amargolis <W...@i...pl>

    On Tue, 4 Mar 2003 11:43:17 +0100, "Mick" <m...@o...pl> wrote:

    >Wkrotce rozpoczne dzialalnosc gosp. - spodziewam sie jednak ze na poczatku
    >nie bede mial zadnych przychodow - w jaki sposob poradzic sobie ze
    >skladkami na ZUS ? Mozna jakos obejsc ten problem ?

    zwlekac z rejestracja w US i ZUS az bedzie wiadomo, ze np. za 2 dni
    bedzie przychod.

    Pepto

    p.s. jezeli mozna to takze na priv! pepto MALPA ita.pwr.wroc.pl