  • 1. Data: 2006-02-20 12:03:22
    Temat: Rozliczenie z Umowy Autorskiej
    Od: "DragonBall" <s...@g...pl>

    witam,
    jako osoba fizyczna nieprowadzaca DG podpisalem umowe autorska z pewna
    firma, ktora za kazdy sprzedany egz mojego program wplaca mi na konto pewna
    sume...
    dokladnie podzial jest taki:
    cana netto programu: 200zł
    ja otrzymuje: 80% = 160zl
    firma dystrybucyjna zabiera pozostale 20%

    w jaki sposob powinienem rozliczyc sie z US z tego przychodu? czy w rocznym
    zeznaiu podatkowym pi 36 w rubryce o prawach autorskich? (co wpisac w
    "zaliczka pobrana przez płatnika"?)
    czy moze powinienem rozliczac sie co miesiac?

    pozdr.