  • 1. Data: 2006-02-20 11:55:56
    Temat: PODATEK od renty rodzinnej
    Od: z...@v...pl

    WITAM!!!
    Czy pobierajac rente rodzinna,musze wypelniac pit i czy jestem zwolniona od
    podatku.mam 35 lat.W poradach prawnych z gazety napisano mi ze renty rodzinne
    sa zwolnione od podatku,a w oddziale ZUS ,ze nie jestem zwolniona od
    podatku.prosze o informacje!

  • 2. Data: 2006-02-20 13:54:41
    Temat: Re: PODATEK od renty rodzinnej
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik <z...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    rodzinne
    > sa zwolnione od podatku,a w oddziale ZUS ,ze nie jestem zwolniona od

    Jeśli renta była pobierana przez pełny rok i ZUS wystawi PIT- 40A to
    znaczy, że renta nie jest zwolniona z podatku. Natomiast nie ma konieczności
    samemu rozliczać się z US, bo to robi ZUS. Jedynie jak ktoś chce jakąś ulgę
    odliczyć to będzie sam składać PIT do US.