  • Data: 2006-12-22 10:51:54
    Temat: Rozliczenie z US na podstawie faktur z euro
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Pytanie zadaje w imieniu osoby prywatnej nie firmy,
    W pewnym zagranicznym programie partnerskim zdarza zarabiać mi się
    pieniążki. Pieniadze podawane sa w euro. Zanim co miesiac dostane owe
    pieniadze musze firmie ktore ten PP prowadzi wystawic fakturke/rachunek czy
    jak to tam kots nazwie sobie (jako osoba prywatna). Rachunek rowniez jest w
    euro..... Pieniazki dostaje juz jednak na konto inteligo w PLN (poprostu
    bank przelicza euro na zlotowki). I tu 2 pytania:

    1. W jaki sposob mam rozliczac sie z US ( w rozliczeniu corocznym , bo takie
    zawsze robilem i mam nadzieje ze nie bede musial co miesiac leciec do US...)
    2. Jaka kwote mam podawac w rozliczeniu? i na jakiej podstawie? wiadomo
    kursy euro rosna, maleja.... bywa roznie.... Czy tu podstawa do rozliczenia
    nie jestt juz rachunek a np. wyciag z inteligo czy jak?

    Prosze o pomoc.

    --

    z poważaniem
    Łukasz