  • Data: 2007-01-02 14:56:30
    Temat: Rozliczenie w obcych walutach
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam nastepujace pytanie:
    W jaki sposob mam sie rozliczac z obcych walut? Chodzi o dolary amerykanskie
    oraz o euro.
    Pieniadze sa z roznych miesiecy (posiadam rachunki jakie musialem wystawiac
    (jestem osoba prywatna nie firma)
    Kwote w konkrentych sumowaniach mam podawac taka jaka dostalem w danym
    okresie w zlotowkach?? (bank automatycznie przeliczal wszystko na zlotowki)
    .
    Sa to programy partnerskie + google adsense - napiszcie mi tez w jaka
    rubryke w rozliczeniu tą moją dzialanosc internetowa zapisac?

    --

    z poważaniem
    Łukasz