  • Data: 2006-04-27 18:36:04
    Temat: Rozliczenie PIT
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam troche dziwna sytuacje jezeli chodzi o rozliczenie z US.
    Pracowalem w zeszlym roku w pewnej firmie. Nipu nie posiadalem poniewaz
    jakas 'mila' pani poinformowala mnie ze Nipu sam sobie nie moge
    wyrobic. Ma taki wniosek zlozyc pracodawca.
    Dzisiaj (27-04-2006) dostalem w koncu rozliczenie moich zarobkow (
    troche wczesnie wg mnie ) i musze zlozyc zeznanie. W miedzy czasie
    zalozylem wlasna firme.
    I tu moje pytanie - jak z Nipem.
    W zeznaniu mam podac obecny numer Nip czy moze jest jakas inna opcja bo
    szczerze powiem ze sie pogubilem.

    Z gory dzieki za odpowiedz.