  • 1. Data: 2006-04-27 18:36:04
    Temat: Rozliczenie PIT
    Od: p...@g...com

    Witam.

    Mam troche dziwna sytuacje jezeli chodzi o rozliczenie z US.
    Pracowalem w zeszlym roku w pewnej firmie. Nipu nie posiadalem poniewaz
    jakas 'mila' pani poinformowala mnie ze Nipu sam sobie nie moge
    wyrobic. Ma taki wniosek zlozyc pracodawca.
    Dzisiaj (27-04-2006) dostalem w koncu rozliczenie moich zarobkow (
    troche wczesnie wg mnie ) i musze zlozyc zeznanie. W miedzy czasie
    zalozylem wlasna firme.
    I tu moje pytanie - jak z Nipem.
    W zeznaniu mam podac obecny numer Nip czy moze jest jakas inna opcja bo
    szczerze powiem ze sie pogubilem.

    Z gory dzieki za odpowiedz.

  • 2. Data: 2006-04-27 19:17:23
    Temat: Re: Rozliczenie PIT
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]
    > zalozylem wlasna firme.
    > I tu moje pytanie - jak z Nipem.
    > W zeznaniu mam podac obecny numer Nip czy moze jest jakas inna opcja bo

    NIP ma się tylko jeden i nim musisz sie posługiwać.

  • 3. Data: 2006-04-28 06:38:00
    Od: witek <w...@s...gazeta.pl.invalid>

    p...@g...com wrote:
> [...]
    > jakas 'mila' pani poinformowala mnie ze Nipu sam sobie nie moge
    > wyrobic. Ma taki wniosek zlozyc pracodawca.

    I dobrze powiedziała.

> [...]
    > zalozylem wlasna firme.
    > I tu moje pytanie - jak z Nipem.
    > W zeznaniu mam podac obecny numer Nip czy moze jest jakas inna opcja bo

    obecny nip