  • 1. Data: 2006-01-31 14:58:22
    Temat: Remanent likwidacyjny - przy stanie zero
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl>

    Witam

    Jak musi wygladac remanent likwidacyjny przy stanie zero (wszystko zostalo
    sprzedane)?

    Rafal

    Odpowiadajac na moj email
    usun cyfry z adresu

  • 2. Data: 2006-01-31 15:04:37
    Temat: Re: Remanent likwidacyjny - przy stanie zero
    Od: Tomasz Kałużny <tomaszka_maupa_UWAGA.klub.chip.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta3.4pl> napisał w
    wiadomości news:drntsl$967$1@inews.gazeta.pl...
    > Jak musi wygladac remanent likwidacyjny przy stanie zero (wszystko
    zostalo

    Ja kiedys mialem taka sytuacje i panienka z okienka powiedziala mi cos
    takiego "Prosze napisac, ze remanent likwidacyjny wynosi ZERO i to
    wystarczy." Zapytaj swoich urzednikow. Ale podejrzewam, ze bedzie
    podobnie.

    Pozdrawiam. Tomek.

  • 3. Data: 2006-02-01 00:10:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 31 Jan 2006, Rafal M wrote:

    > Witam
    >
    > Jak musi wygladac remanent likwidacyjny przy stanie zero (wszystko zostalo
    > sprzedane)?

    Hm... w rozporządzeniu napisali co ma być.
    IMHO:
    "pozycji zero, remanent zakończono na pozycji zero, wartość zero"
    :)
    FORMALNIE słowa "zakończono na pozycji" mają być...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 4. Data: 2006-02-02 00:05:02