  • Data: 2010-05-20 11:15:29
    Temat: Re: zwrot przelewu gotówką - możliwy?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > I tu się pewnie wszyscy zgadzają.
    > Gorzej jak klienci wpłacają więcej
    > i z regulaminu, albo z korespondencji ( a już na pewno z zeznań jak
    > dojdzie do tego)
    > będzie wynikać, ze wpacali jednak zaliczki.
    > Jak chce się mieć najmniejszym nakładem sił święty spokój, to trzeba te
    > wpłaty jednak jakoś
    > kwalifikować, albo uporządkować nazewnictwo w regulaminie.

    nie będę po raz kolejny przedstawiała swojej tezy, że wpłata na moje
    konto, chociażby określona jako płatność za maj i czerwiec w kwietniu
    nie powoduje, że u mnie pojawia się obowiązek podatkowy. Opis w
    przelewie nie deptać truskawek, nie spowoduje w drugą stronę
    stwierdzenia, że skoro człowiek nie napisał zapłata za abonament w
    kwietniu - gdzie był do tego zobowiązany - że do zapłaty nie doszło i
    opodatkowywać nic nie muszę

    natomiast zwracam uwagę na rodzaj wykonywanych usług i moment powstania
    obowiązku podatkowego w tym konkretnym przypadku

    a w pozostałych przypadkach........nie demonizujmy, nie dajmy się zwariować