  • Data: 2010-05-20 07:09:22
    Temat: Re: zwrot przelewu gotówką - możliwy?
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Napisał - z powodu obowiązku podatkowego VAT przy płatnościach
    > "zaliczkopodobnych" i co gorsza obowiązku zafakturowania.
    > Czy wersja uznania takich wpłat jako depozytu-gwarancji przechodzi
    > przed US (ktoś takie rozwiązanie sugerował) - nie wiem.
    > Rozumiem iż właśnie sporu o to (sporu z US, o "uznanie za zaliczkę")
    > chce uniknąć.
    >
    > pzdr, Gotfryd

    W rzeczy samej, tzw. dupochron. Zresztą, jakbym miał jeszcze pilnować
    faktur zaliczkowych na 10gr-1zł, a później zerowych, to bym chyba
    bardziej ;-) osiwiał. Oprogramowanie umożliwia mi wystawianie faktur
    automatycznie i jest przy tym w ten sposób najmniej pracy. Oczywiście
    chodzi o oszczędność czasu przy prowadzeniu własnej DG.

    Pozdrawiam,
    Rafał