    From: ">>Waldemar<<" <w...@p...rtk.net.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zwrot niemieckiego vatu
    Date: Wed, 24 Apr 2002 09:47:06 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@users4.rtk.net.pl

    Użytkownik "Sebastian Wawrzyniak" <S...@d...depfa-
    it.com> napisał w wiadomości news:aa5hvo$na5$1@helios.domdata.com
> [...]

    Musisz miec podbity przez Niemiecka Słuzbe Graniczna niemiecki dokument SAD ze
    towar przekroczyl granice. Ten dokument nazywa sie Europaisch Gemeinschaft
    /AE/. Jest to zgloszenie wywozy towaru o wartosci jakies 800 EURo.
    Dlatego wczesniej zapytalem czy kamera ma wartosc 12000zl jak podales czy
    1200zl.
    Wtedy z takim podbitym dokumentem wracasz spowrotem do niemiec i dostajesz
    zwrot VATu. A gdzie to musisz popytac sprzedawcy

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl