  • Data: 2011-11-21 13:25:30
    Temat: Re: zwrot VAT za materiały budowlane - do kiedy
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-21 14:13, Monika pisze:

    > Dzięki za info. Napawa mnie to nadzieją ;-)
    > A czy procedurę odzyskania zwrotu zacząłeś w tym roku czy może w zeszłym?

    Komplet dokumentów złożyłem ok. 25 lipca, pieniądze otrzymałem na
    początku października.

    Z informacji z US wynikało że do ustawy o zwrocie VAT nie mają
    zastosowania ogólne przepisy dotyczące okresów przedawnienia wynikające
    z Ordynacji Podatkowej - to niezależna od niej ustawa.
    Coraz częściej słychać o likwidacji tego zwolnienia ale to chyba od 2013
    r. (nic nie było w expose?).

    --
    spp