  • Data: 2006-02-04 09:12:54
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    m. wrote:
    > Nie masz racji. Zajnmuję się zwrotami VAT w chwili obecnej zawodowo.

    Jakoś z wszystkich komentarzy
    w 2004 dotyczących kaucji odniosłem wrażenie, że
    to właśnie dla nowych firm (niekoniecznie rejestrowanych UE)
    wydłużony termin ma być problemem.
    Wszystkie orzeczenia w tym na temacie, które ja przejrzałem
    zawierają przepisaną z ustawy formułkę, z której nijak
    nie daje się wywnioskować jaki był cel ustawodawcy.
    Pamiętam jakieś artykuły z GP czy RP dotyczące właśnie
    wydłużenia terminów przy zakupie chyba środków trwałychi jakoś nikt
    wtedy nie protestował.

    Masz może jakąś interpretację, gdzie
    potraktowano by odrębnie rozpoczynających
    i nierejstrowanych do UE?