  • Data: 2006-02-06 11:58:30
    Temat: Re: zwrot VAT
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <e...@p...onet.pl> napisal(a):

    > Totalna paranoja. Tyle przychodu nie ma 80% jednoosobowych firm. Ale cóż. Nasi
    > ( ? ) parlamentarzyści mają fantazję. A co ? Oni liczą według siebie.

    Ależ ten zapis jest zaporowy i ma na celu uniemożliwienie dochodzenia zwrotu VATu
    przez firmy założone w celu jego wyłudzenia. Przecież żeby zwrot wyniosł tyle co
    kaucja, to trzeba sprzedać za milion netto. Dopiero wtedy jest się na zero i przecież
    i tak nie ma co tej kaucji wpłacać - prościej poczekać 12 miesięcy, skoro tak czy
    siak
    bilans gotówki wyjdzie na zero.

    Dopiero sporo powyżej takiej sprzedaży można się zastanawiać nad kaucją. Tyle że
    firma, która obraca taką kasą, to z palcem w d... sobie załatwi to bez żadnej
    kaucji, na przykład kupi jakąś spółkę z minimalnym kapitałem działającą ponad
    rok i przez nią to przepuści. Jak się ma forsę - to żaden problem.
    --
    Samotnik
    www.bizuteria-artystyczna.pl