  • Data: 2004-09-07 15:14:24
    Temat: Re: zus - pomocy
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mczuz napisał:

    > Właściciela jednoosobowej DG.
    > mczuz
    > ps. mam nadzieje ze dobrze zrozumialem pytanie

    Idziesz do ZUS Z PIECZĄTKĄ FIRMOWĄ (niczego w ZUS nie załatwisz bez
    pieczątki), dostajesz do wypłeninia taki ładny druczek, wypełniasz,
    załaczasz do tego zwolnienie (robisz też tego wszystkiego kopie dla
    siebie) i przekazujesz to mniej lub bardziej miłej pani w ZUS prosząc o
    pieczatke na swoich kopiach.
    Aha, masz na to 7 dni, jak sie spóźnisz ZUS może obciąc Ci zasiłek.

    Potem czekasz na pieniązki, w tym czasie grzecznie płcąc ZUS za czas
    choroby (chyba że masz 100% pewności że zasiłek ci przysługuje - nigdy
    nie spóźniłes się ani o dzień i nie zanizyłes składek nawet o 1 grosz...
    ja nigdy nie mam pewności).
    Jak pieniążki dostaniesz to robisz korektę za miesiac choroby, obcinając
    podstawe skałdek o te cztery dni. Nadpłate rozliczasz sobie przy
    nastepnych płatnościach.
    Aha, składkę zdrowotna płacisz cały czas, choroba jej nie zmniejsza.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl