  • Data: 2002-11-17 12:33:09
    Temat: Re: zmiany w VAT
    Od: "Jacek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne wrote:
    > Jacku, nie czytałeś *naszych* narzekań że odbiorca faktury
    > *odpowiada* (ciągle) za to, że odliczony VAT został zaksięgowany
    > - a *nie ma jak* sprawdzić ?!
    No pewnie że słyszałem i czytałem,tylko takie rozwiązanie mi się nie
    podoba i dlatego chciałem poczytać opinię innych o tym "uszczęśliwianiu"
    podatników i danie im możliwoiści kontroli.To jest mniej więcej tak jak
    to,że "mały" może żądać od "dużego" odsetek za nieterminową zapłatę.Po
    co taka ustawa która nic nie rozwiązuje.Zresztą i przed nią mógł,tylko
    co z tego.Zatory jak były tak są.Już widzę jak "duży" obraża się na moje
    zapytanie o deklarację VAT.Jak ja śmiem go sprawdzać,przecież on jest
    uczciwy itd.Znowu poszli na skróty,zwalając wszystko na podatnika.A poza
    tym jak już zostało napisane,skąd ja mam wiedzieć dostając kopię
    deklaracji,że akurat z mojej f-ry VAT został zapłacony?Jeśli ja
    wystawiając tylko kilkanaście faktur miesięcznie mam wystawić jeszcze
    jakieś kilkanaście innych kwitów i przyjąć kilkanaście osób chcących
    popatrzeć sobie w moje ewidencje,to serdecznie dziękuję.A dlaczego
    "któś" ma przeglądać moją dokumentację i "wnosić mi błoto do biura"?

    > Nikt cię nie zmusza :)
    Niby racja,ale połowiczna.
    Jacek