    From: "palik" <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zmiana z umowy o pracę na działalność gospodarczą
    Date: Fri, 24 Sep 2004 23:22:25 +0200

    No tak, ale musze wystawiać faktury vat więc musze byc w vacie, a do tej
    pory nie bylem w vacie i mam problem. Bo jak wejde do vatu to bede placil i
    za zaklad vat i z mojej pracy w firmie vat, trace na tym bo z firmy mi
    zwrócą vat a z zakladu ??? I rodzi sie pytanie, czy moge miec 2
    działalności, jedną na książeczce przychodów/rozchodów a druga na vacie ???