  • Data: 2004-01-06 13:05:47
    Temat: Re: zmiana nazwiska a pit
    Od: Krzychas <krzychas1//@_go2_.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ag@a napisal/a:

    > W związku ze zblizającym sie okresem rozliczania sie przeze mnie z podatku
    > za 2003 mam pytanie. W grudniu 2003 wyszlam za mąż, zmienilam nazwisko nie
    > wyrobilam jeszcze nowego dowodu osobistego. Domyslam sie, ze pit z zakladu
    > pracy otrzymam na stare nazwisko. Jakich klopotów mogę sie spodziewać w
    > momencie skladania rozliczenia do US?

    W mysl nowoobowiazujacych przepisow (wspominala o tym Gazeta Prawna
    mniej wiecej 1,5 mies. temu) masz 30 dni na powiadomienie US o zmianie
    tego rodzaju danych (adres, nazwisko, nr konta itp).
    Ten przepis obowiazuje juz od roku - zapewne liczbe osob, ktorym US
    moglby wlepic kare mozna pewnie liczyc w steki tysiecy. Nie wiem, co z
    tym zrobią. Zapewne odstąpią od nakładania kar (mam nadzieję).
    --
    pozdr, Krzychas