  • Data: 2004-01-06 12:01:16
    Temat: Re: zmiana nazwiska a pit
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Ag@a W...@t...pl ...

    > Witam!
    > W związku ze zblizającym sie okresem rozliczania sie przeze mnie z
    > podatku za 2003 mam pytanie. W grudniu 2003 wyszlam za mąż, zmienilam
    > nazwisko nie wyrobilam jeszcze nowego dowodu osobistego. Domyslam sie,
    > ze pit z zakladu pracy otrzymam na stare nazwisko. Jakich klopotów
    > mogę sie spodziewać w momencie skladania rozliczenia do US?
    > Dziekuje za zainteresowanie:)

    Zadnych, o ile oczywiście zrobisz aktualizacje w US. Najlepiej wyrób sobie
    nowy dowód osobisty przed złożeniem zeznania a razem z zeznaniem złóż NIP-3
    (o ile poza praca na etat nie prowadzisz DG)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis