  • Data: 2003-02-20 00:19:40
    Temat: Re: zdrowotne razy 2?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Feb 2003, Atomek wrote:

    >+ Użytkownik "danutka" <d...@w...pl> napisał [...]
    >+ > Prosze mi powiedziec, czy jesli prowadze dwie działalności gospodarcze,
    >+ > tzn wspólnik w s.c. i w innej działalności właściciel, to czy płace
    >+ > składke zdrowotną razy dwa?
    [...]
    >+ tytuł do ubezpieczenia jest jeden "pozarolnicza działalność gospodarcza"
    >+ a więc niezależnie od ilości miejsc w których tę dzialalnośc prowadzisz
    >+ składkę zdrowotną opłacasz 1 raz.

    Miejsca to pewnie nic do "razowości" nie mają.
    Ale jak pamiętam wnioski z dyskusji - to nie ma zakazu prowadzenia
    DG na oddzielnych wpisach. A podobnoż taki wpis to jest właśnie
    "tytuł" do płacenia składki !
    Wysoce prawdopodobne jest że "danutka" prowadzi obie DG na jednym
    wpisie, ale tacy co mają 2 wpisy (lub więcej) zgłosili się wtedy
    na grupie... Żyje jeszcze ktoś z wielowpisowych ?? (strata 0,25%
    na każdym wpisie !)

    pzdr, Gotfryd