  • Data: 2003-02-17 12:02:37
    Temat: Re: zdrowotne razy 2?
    Od: "fart" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mnie to kurna tłumaczyli tak:
    Od każdego wpisu do działalności gospodarczej płacisz zdrowotne. Czyli jak
    masz dwie działalności i dwa wpisy to płacisz dwa razy a jak trzy
    działalności, to trzy razy składka na ubezpieczenie zdrowotne.
    Za to jak pójdziesz do szpitala na wyrostek, to będą wycinali go zarówno z
    lewej , jak i z prawej strony.
    Jeśli posiadasz trzy wpisy to rozetną plecy i tam w trzecim miejscu będą
    szukali.
    A jak pójdziesz rodzić, to w zależności ile składek opłacałaś, tyle porodów
    będziesz miała.

    a poza tym to pozdrawiam
    fart

    to, że nie lubie ZUS .... to wcale nie znaczy że lubie ustawę zdrowotną