  • Data: 2006-12-07 08:13:57
    Temat: Re: zawieszenie dzialalnosci
    Od: "Doktorynka" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "inter" <w...@v...pl> napisał , ciach
    > Przepraszam a co to jest ULGOWY ZUS ? Bo nie spotkałem sie z tym
    > określeniem a jestem po zamknięci DG a na pewno w przyszłym roku rozpoczne
    > nową .

    To Cie w takim razie nie dotyczy. Sa takie preferencyjne skladki dla osob,
    ktore po raz pierwszy rozpoczynaja pozarolnicza DG i nie prowadzily jej
    przez ostatnie 60 miesiecy kalendarzowych. Tj. zamiast ok. 700 zl
    miesiecznie na ZUS, place ok. 280. Wpisz sobie w Google "preferencyjne
    skladki ZUs", to sie dowieszz wiecej.