  • Data: 2011-01-10 23:07:52
    Temat: Re: zawieszenie DZG a ZUS
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 7 Jan 2011, SDD wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Nieprawda.

    Y tam, prawda.
    Nie wiem czy Liwiusz tak z przezorności, czy "z rozpędu", niemniej
    używając prawidłowego określenia otrzymał prawidłowy wynik :)

    > Konczac zatrudnienie 31 grudnia powinien w terminie chyba do dzisiaj (lub do
    > poniedzialku) zatejestrowac sie do wszystkich ubezpieczen.

    Ale Ty piszesz o tym, że *ma stosunek pracy*, a nie o tym, że *pracuje*!

    > Za okres gdy jedynym
    > jego tytulem do ubezpieczen bdzie prowadzenie DG musi oplacic skladki

    Ale takiego okresu nie będzie - wersje widzę dwie:
    - umowa na 1/26 etatu
    - urlop bezpłatny na wszystkie dni robocze oprócz jednego.

    > pelnej wysokosci - nawet gdy zatrudni sie 31 stycznia

    A co to to nie.
    Ale ZARABIAĆ może jeden dzień :), resztę może legalnie leżeć do góry
    brzuchem. Byleby "stosunek" był.

    pzdr, Gotfryd