  • Data: 2002-09-30 18:51:52
    Temat: Re: zawieszanie i odwieszanie ;)
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (30 Sep 2002 20:17:15 +0200), c...@w...pl
    był(a) napisał(a):

    >hmmm a jak wtedy bedzie wyglada sprawa podatkow ?
    >bedzie je placil moj ojciec wedlug jego stawki ?

    Od zysków tak... Wg jego progu podatkowego. Jeśli przekracza pierwszy,
    to fakt -- więcej niż 19%, ale...

    >( zarabia zdecydowanie wiecej niz srednia krajowa ,a ja chcialem
    >po prostu dorobic pare zloty do kieszonkowego :((((
    >no ale wyglada na to ze w tym kraju sie nie da :((((((

    Ależ da, da. Ty możesz zostać zawsze zatrudniony przez ojca na
    Umowę-Zlecenie (studenci/uczniowie nie płacą ZUSu) lub Umowę o Dzieło
    (nie ma ZUSu poza zależnościami pracodawca-pracownik) i przelać na
    Ciebie w ten sposób całość zysku...

    Tak więc nie marudź tyle, tylko drąż temat, a nie płacz, że się nie
    da... W Polsce da się wiele ino trza wiedzieć, a do narzekania to
    akurat są lepsze powody.

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)