  • Data: 2002-12-18 21:19:21
    Temat: Re: zapomniana faktura a KPiR
    Od: "ArEkP." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "tomtax" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:atqocv$d3b$1@news.onet.pl...
    > Musisz ją wpisać do KPiR w koszty, nie koniecznie w tym samym miesiącu,
    ale
    > musi być kosztem uzyskania przychody żeby odliczyć VAT.
    > Pozdrawiam.
    > tomtax

    nie wiem, moze sie nie rozumiemy, ale jak napisalem juz. w podatku vat
    zostala ona uwzgledniona. dlatego pisalem, ze o vat jestem spokojny. problem
    dotyczy ksiazki przychodow i rozchodow, ale w niej przeciez vatowiec
    uwzglednia tylko wartosci netto. Nie bardzo wiem rozumiem co ma KPiR (jako
    segment podatku dochodowego od osob fizycznych) do rozliczen VATowych...
    AleXn