    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zapomniana deklarcja....
    Date: Thu, 10 Dec 2009 12:55:18 +0100

    (10.12.2009 12:22), Piotrek wrote:

    > Ale może przeczytaj jednak ten art. 16 ze szczególnym uwzględnieniem
    > ustępu 5.

    Jeżeli chodzi ci o KKS, to ustępem 5 będzie ciężko. Ale pewnie chodzi ci o:
    "§ 5. Zawiadomienie jest bezskuteczne, jeżeli zostało złożone:
    1) w czasie, kiedy organ ścigania miał już wyraźnie udokumentowaną
    wiadomość o popełnieniu przestępstwa skarbowego lub wykroczenia skarbowego;
    "

    No to w kontekście tej dyskusji:
    http://groups.google.com/group/pl.soc.prawo.podatki/
    browse_thread/thread/eb0cb41a7d81a87e/388eef42740619
    65
    - uważam że skoro US mi tak zinterpretował (że mają udokumentowaną
    wiadomość o niezłożeniu), tak też mi zinterpretowało kilku grupowiczów,
    to nie należy się zdziwić że US ponownie tak zinterpretuje.

    p. m.