    From: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: zaniechanie wpisywania faktury
    Date: Wed, 11 Sep 2002 12:01:58 +0200

    "Tristan Alder" [...]
    > Moment! Jeszcze nie widziałem żadnego sklepu z napisem SKLEP!

    Jesli "Sklep" nie ma napisu "sklep" to wlasciciel podlega karze...

    To tak pol zartem pol serio...
    Serio to podniot prowadzacy dzialalnosc gospodarcza musi oznaczyc miejsce
    dzialalnosci wywieszka inormujaca m.innymi o firmie ...

    Zaplacilem za niemanie takiej tabliczki kolegium niewielkie, bo tlumacylem
    sie,
    "forma arhitektoniczna" sama swiadczy ze to Koisk Handlowy
    i ze po wizycie milych Pan z US i wyjasnieniu ze to za malo - napisalem na
    im ze to
    Kiosk Handlowy...
    Wiec Pan Policjant jako oskarzyciel publiczny zaproponowal kare 1 000
    nowych,
    a Pani z kolegium w uznaniu moich wyhjasnien zaproponowala stowe...

    > Czyli jednym słowem dowolny sklep może mi odmówić sprzedaży?

    To zalezy...
    jesli wystawi towar do spredazy, to jest to oferta.
    jesli Pan oferte przyjmie to NIE MOZE odmowic sprzedazy.
    jesli zamiast przyjac zaproponuje Pan inna oferte - np ze da Pan nie 99.99 a
    99
    to moze odmowic..

    > A cennik jest dostępny, leży najczęściej gdzieś na stoliku...

    Ystawa o cenach... towar MUSI byc oznaczony cena...

    No widzi Pan...

    Pozdrowienia

    Boguslaw