  • Data: 2008-06-20 19:58:12
    Temat: Re: zamieszkanie - zmaledowanie - internet - pit37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Jun 2008, H5N1 wrote:

    > Jeżeli adres zameldowania jest różny od adresu zamieszkania, to jestem
    > bezwględnie zobowiązany wypełnić wniosek aktualizacyjny NIP-3 i wskazać
    > właściwy adres zamieszkania (taki jaki widnieje na fakturze za internet)?

    Optymista :)
    Zgłaszać zmianę adresu zamieszkania (*niezależnie* od zmiany adresu
    zameldowania) należy dokonywać zawsze! I to nie "faktura za internet"
    jest dowodem :) (dobra, ja wiem co chcesz powiedzieć... ale ów
    internet jest sprawą *wtórną*).

    > Czy nie jest to obligatoryjne przy korzystaniu z ulgi internetowej?

    Nie, jest obligatoryjne *zawsze*!
    Po wzięciu od podatnika oświadczenie, że odlicza ulgę w miejscu
    zamieszkania, jest wysoce prawdopodobne, iż US to oświadczenie
    przyjmie. Albo dowolne inne (z dowolnego innego powodu), w którym
    podatnik wyjaśni że mieszka gdzie indziej niż jest "w papierach".
    I (US) przywali mandat za niedopełnienie obowiązku z NIP :>

    pzdr, Gotfryd